Gimnazija „Fran Galović“ Koprivnica
Opis multimedijskog rada (Matija Gašpari i Lovro Herbai)
mentorica Anka Simović
mentorica Anka Simović
Ovim smo video uratkom htjeli približiti Wertherove osjećaje i njegovu patnju koristeći se vizualnim metaforama
i simbolikom. Ideja nam je došla jednog kišnog jutra kada smo išli u školu i atmosfera oko naše škole bila je
i simbolikom. Ideja nam je došla jednog kišnog jutra kada smo išli u školu i atmosfera oko naše škole bila je
savršena za onu koja je postignuta u romanu. Čim smo to uvidjeli, htjeli smo taj ugođaj prenijeti na način koji
svi mogu razumjeti. A taj način bio je da što više pojednostavimo i minimalistički prikažemo Wertherove
zadnje trenutke života kako bi i oni koji nisu upoznati s djelom, mogli dobiti puni doživljaj priče. Zapravo,
ono što je odlično kod Werthera jeste to da se ponekad možete poistovjetiti s njegovim osjećajima, a ovaj
video uradak je na neki način upravo to, naše osobno poistovjećivanje s Wertherom. Možda je jedini način
da shvatite Wertherov lik i njegove postupke taj da se „spustite na njegovu razinu“.
svi mogu razumjeti. A taj način bio je da što više pojednostavimo i minimalistički prikažemo Wertherove
zadnje trenutke života kako bi i oni koji nisu upoznati s djelom, mogli dobiti puni doživljaj priče. Zapravo,
ono što je odlično kod Werthera jeste to da se ponekad možete poistovjetiti s njegovim osjećajima, a ovaj
video uradak je na neki način upravo to, naše osobno poistovjećivanje s Wertherom. Možda je jedini način
da shvatite Wertherov lik i njegove postupke taj da se „spustite na njegovu razinu“.
Nema komentara:
Objavi komentar