Prometna škola Rijeka, Viktorija Filipović 2. TC
mentorica Madlen Zubović
mentorica Madlen Zubović
Multimedijski uradak – digitalni plakat glogster na temu romana Patnje mladog Werthera
Glogster smo podijelili u dva dijela (lijevi – formalni, ozbiljni) i desni (neformalni, šaljivi).
U središnjem dijelu kao ishodištu nalazi se naslovnica romana, najprije krećemo ulijevo
s otvaranjem sadržaja koji imaju pretežito edukativnu ulogu jer ukratko daju podatke o romanu i epohi
romantizma. Svi ostali sadržaji (Lottina silueta, slika s motivom Werthera i Lotte koja dijeli kruh svojoj braći i
sestricama, trailer za operu Werther i kazališni plakat pa i porculanski servis s motivima iz romana) dovedeni su
u asocijativnu vezu s pojmovima verterizam i verterijade te imaju ulogu potaknuti interes za otkrivanjem
sadržaja romana. Citat je prvo od dva Wertherova pisma Lotti. Učinilo nam se zgodnim odgonetnuti zašto
Wertheru krcka pijesak pod zubima.
s otvaranjem sadržaja koji imaju pretežito edukativnu ulogu jer ukratko daju podatke o romanu i epohi
romantizma. Svi ostali sadržaji (Lottina silueta, slika s motivom Werthera i Lotte koja dijeli kruh svojoj braći i
sestricama, trailer za operu Werther i kazališni plakat pa i porculanski servis s motivima iz romana) dovedeni su
u asocijativnu vezu s pojmovima verterizam i verterijade te imaju ulogu potaknuti interes za otkrivanjem
sadržaja romana. Citat je prvo od dva Wertherova pisma Lotti. Učinilo nam se zgodnim odgonetnuti zašto
Wertheru krcka pijesak pod zubima.
Desna strana glogstera zamišljena je kao parodija i provokacija. Htjeli smo se kritički osvrnuti i ismijati
pretjeranu osjećajnost, plačljivost i patetičnost povezujući ih ili spojivši ih s naoko nespojivim, a to su,
eufemistički, pjesme lakih nota i „jeftinog“ teksta. Uz kult osjećajnosti i prirode uz romantizam se vezuje i
kult genija. Parafrazirajući riječi Fabrizia Melana, redatelja riječke izvedbe opere Werther, Wertherov lik
možemo shvatiti i kao egocentričnu, narcisoidnu osobu koja destruira ne samo vlastiti život već i živote
njemu bližnjih. Zato je izbor TBF-ova „Genija“ i više nego opravdan. Umjesto završetka na kraju plakata je
crnohumorni strip čija se poruka „2:0 za Goethea“ može protumačiti i kao jasan poziv čitateljima da Goethea
vrijedi pročitati.
pretjeranu osjećajnost, plačljivost i patetičnost povezujući ih ili spojivši ih s naoko nespojivim, a to su,
eufemistički, pjesme lakih nota i „jeftinog“ teksta. Uz kult osjećajnosti i prirode uz romantizam se vezuje i
kult genija. Parafrazirajući riječi Fabrizia Melana, redatelja riječke izvedbe opere Werther, Wertherov lik
možemo shvatiti i kao egocentričnu, narcisoidnu osobu koja destruira ne samo vlastiti život već i živote
njemu bližnjih. Zato je izbor TBF-ova „Genija“ i više nego opravdan. Umjesto završetka na kraju plakata je
crnohumorni strip čija se poruka „2:0 za Goethea“ može protumačiti i kao jasan poziv čitateljima da Goethea
vrijedi pročitati.
Nema komentara:
Objavi komentar